предлагает приватбанк - и что выбрать?....
- 10.09.19, 17:35
Chevrolet Lacetti 2007г. 1.8 Газ/Бензин 3880 грн/мес
Volkswagen Polo 2011г. 1.6 Газ/Бензин 5350 грн/мес
Toyota Corolla 2008г. 1.6 Бензин 5870 грн/мес
Citroen Berlingo 2009г. 1.6 ДТ 4740 грн/мес
Skoda Oktavia A5 2009г. 1.6 Бензин 4960 грн/мес
Citroen Jumpy(пасс) 2008г. 2.0 ДТ 4840 грн/мес
Opel Combo 2012г. 1.3 ДТ 4140 грн/мес
Chery M11 2012г. 1.6 Бензин 2860 грн/мес
Ford TRANSIT CONNECT 2007г. 17.5 ДТ 3770 грн/мес
Volkswagen Touran 2006г. 1.6 Бензин 4990 грн/мес
BYD F3 2014г. 1.5 Газ/Бензин 3540 грн/мес
Peugeot 308 2011г. 1.6 Газ/Бензин 5240 грн/мес
Volkswagen Caddy 2009г. 1.4 Бензин 4300 грн/мес
Volkswagen CADDY 2007г. 1.9 ДТ 4310 грн/мес
Nissan Note 2010г. 1.5 ДТ 4050 грн/мес
Skoda Fabia 2010г. 1.2 Бензин 4140 грн/мес
Volkswagen CADDY 2011г. 1.6 ДТ 5720 грн/мес
Renault Megane 2011г. 1.5 ДТ 5090 грн/мес
Nissan Note 2006г. 1.6 Бензин 3990 грн/мес
Fiat Grande Punto 2009г. 1.4 Бензин 3740 грн/мес
Mazda CX-7 2007г. 2.3 Газ/Бензин 5970 грн/мес
Chery Beat 2013г. 1.3 Бензин 3100 грн/мес
Chevrolet Epica 2008г. 2.5 Газ/Бензин 4230 грн/мес
Mazda 6 2006г. 2.0 Газ/Бензин 4090 грн/мес
Skoda Fabia 2008г. 1.4 Бензин 4180 грн/мес
Ford Focus 2010г. 1.6 Бензин 4490 грн/мес
Skoda Octavia 2009г. 1.6 Газ/Бензин 4470 грн/мес
Hyundai i30 2010г. 1.6 ДТ 5400 грн/мес
Skoda Octavia 2006г. 2.0 Бензин 4890 грн/мес
ВАЗ 2121 2012г. 1.7 Бензин 4870 грн/мес
- 11.09.19, 11:22
мабуть приват дийсно готують до продажу
Питання закрите
1
Повернутися до відповідей
Lulu
13:37, 11.09.2019
Щоб на місці дивитися, треба звузити вибір:
Toyota Corolla 2008г. 1.6 Бензин 5870 грн/мес
Mazda CX-7 2007г. 2.3 Газ/Бензин 5970 грн/мес
Mazda 6 2006г. 2.0 Газ/Бензин 4090 грн/мес
Govadi
21 13:12, 12.09.2019 Відповідь на 19 от Lulu
Успокаивайте себя, но правильный вывод вы не смогли сделать. Хотя это ваши проблемы.
Lulu
22 13:15, 12.09.2019 Відповідь на 21 от Govadi
гггггггг )))
гаразд!
Govadi
23 13:20, 12.09.2019 Відповідь на 18 от Lulu
Вы ошибаетесь, законы написаны так, чтобы стимулировать обновление парка, чтобы меньше загрязнять окружающую среду. Конечно, нам как жителям страны, которая по факту больше похожа на сплошной мусорный полигон, сложно это себе представить. Нам везде мерешится заговор капитализма.
ничего страшного в этом нет, новые авто более комфортные и экономичны, он безопаснее, меньше вредят экологии. Поменять авто раз в 5 лет не оставляет труда. у меня период замены авто составляет 3-4 года в зависимости от пробега.
Lulu
24 13:45, 12.09.2019 Відповідь на 23 от Govadi
Їздіть кіньми, або пішки.
Ще доведіть, що 1 млн автівок менше шкодять екології, аніж 500 млн.
Lulu
25 13:47, 12.09.2019 Відповідь на 23 от Govadi
А ще мені подобаються ті титанічні зусилля наших євромавп у спробах заборонити спалювання листя чи побутового сміття ))
Ох, ці "європейці
Lulu
26 13:48, 12.09.2019 Відповідь на 24 от Lulu
..тобто "більше" замість "менше"
Lulu
27 13:53, 12.09.2019 Відповідь на 23 от Govadi
А мені це складає деяку працю. З/п я отримую у грн, а робити достатні підшкірні запаси нам ніхто не дає, за допомогою курсу, інфляції і таке ін., ні звісно, ми не віримо у заговори, ми просто не можемо переварити їх прямі наслідки, а у заговори ми - ні-ні!!
Govadi
28 14:06, 12.09.2019 Відповідь на 24 от Lulu
Возможно в перспективе. есть люди которые верят в техногенный апокалипсис и что выжившие будут вынуждены вернуться к примитивным технологиям, таким как гужевой транспорт и луку и копью, как оружию.
Это не сложно сделать, посмотрите на экологические нормы Евро-2 и Евро-6. А еще, лучше посетите крупный китайский город, где очень трудно дышать из-за выхлопных газов автомобилей и почему Китай, лидер в переходе на электромобили.
Govadi
29 14:10, 12.09.2019 Відповідь на 27 от Lulu
Ну мне тоже приходиться работаю, просто так, никто, ничего не дает. И доход тоже в гривне, поэтому приходиться соизмерять свои безграничные желания с ограниченными возможностями.
Lulu
30 14:19, 12.09.2019 Відповідь на 28 от Govadi
Ну, і чому всі ваші норми та всілякі заходи зі стимулювання росту споживання в кінцевому висліді ведуть до збільшення екологічної шкоди? Справа же ж ще і не тільки в тому, що виходить з автомобільної труби. А що вартує виробництво тих металів для автівок, а шин? Що виходить з труб електростанцій та хімкомбінатів для випуску цієї херової гори техніки, яка працює дуже трошки, але чисто? Ми вже з Вами це проходили, і я відзначав, що Ви розглядаєте дуже абстрактно лише у межах очевидного. Та зрозуміло же ж, що чим довше служить автівка (чи будь-що), тим менше завантажено виробництво цієї речі. Погано це для екології? Ні. Для бізнесу? Так, дуже погано.
Поцікавтеся, чого припинило існування швейцарське автобудування. Останнє просто для власного інтересу і як показовий приклад.