Що спостеріг: треба прочистити лемелі вичистити не шліфувати а між лемелями є прошарки і в них засимаються залишки щиток і т. д. виходить наче замикання.
Після чистки тихий стає.
Шліфувати правда ще не спробував бо деформація лемелів теж стирає щитки.
Все вірно. Я маю справу на роботі з двигунами 245 кВт - постоянка.Довжина колектора - 25 см,діаметр-35 см. 198 ламельок. Після 20 років шліфовки колектора вручну,він дістав еліпс.Щітки гуляють вже на 1 мм.Треба давати на станок на проточування.
Повернутися до відповідей
jovani68
02:42, 20.12.2012
Мощность и простота....
Крилами віри
11 22:53, 22.12.2012 Відповідь на 9 от Електро-нік
Та так.
А я Ракеті і пів двигуна заміняв.
Що спостеріг: треба прочистити лемелі вичистити не шліфувати а між лемелями є прошарки і в них засимаються залишки щиток і т. д. виходить наче замикання.
Після чистки тихий стає.
Шліфувати правда ще не спробував бо деформація лемелів теж стирає щитки.
Електро-нік
12 23:06, 22.12.2012 Відповідь на 11 от Крилами віри
Все вірно. Я маю справу на роботі з двигунами 245 кВт - постоянка.Довжина колектора - 25 см,діаметр-35 см. 198 ламельок. Після 20 років шліфовки колектора вручну,він дістав еліпс.Щітки гуляють вже на 1 мм.Треба давати на станок на проточування.
Burgundy
13 11:31, 24.12.2012
еще и вид пылесборника оказывается тоже очень важен