Років 5 тому,  замінив пусковий конденсатор  у нього  якось  піддутий корпус був, а заміри  чомусь показали критично занижену ємність. Звісно  я поверх  старої  наніс  мастило.  Вентилятор  пішов  як літак. Згодом  в режимі ротації, почав  скидати швидкість  аж зупинятись  я видалив старе мастило  і  вентилятор  добре запрацював.
Зараз  в розетці  200В  тому я  ігнорував  слабку роботу вентилятора  але помітив, що в режимі ротації  він не скидає  а прискорюється.  Двигун ніби не гріється.  Вимикаємо  вентилятор, плавно  зупиняється  це мені вказує, що причина не в  мастилі.  Вмикаємо  я не чую  пускового ривка, двигун  плавно розкручується але  починає  значно швидше крутитись  через  кілька хвилин  знову затухає.  Отже перезапуск  тимчасово  повертає швидкість  і знову вона гасне.  Навіть третя швидкість  не дає  особливого  нарощування  а тільки перевмиканя.  У вентиляторі нічого нема крім пускового  конденсатора.  
Здається пусковий  мав би гріти двигун, а при ротації  затухати.
			
Відповіді
Просто Царь
1 21:09, 16.07.2021
А не проще купить новый и не изобретать велосипед ???
Крилами віри
2 12:49, 25.07.2021
Ну що ж я отримав нову деталь і обдумую: роблю звірку зі старою. Нова 1.16 мкф її допустима хибка має складати 5%, стара деталь 1.1 мкф її хибка має складати 5%. Отже стару пора міняти!
Вчасна профілактика вентилятора запобігає згоранню двигуна.