юридичне питання
- 11.07.14, 09:48
Є договір. В однієї сторони змінюється директор (підписант). В самому договорі відсутній пункт накшталт "вразі зміни реквізитів, підписанта ...... і т.д сторона повідомляє про це іньшу листом в строк ......... А є пункт "всі зміни і доповнення до договору вносятся додатковою угодою."
Чи достатньо листа і наказу про зміну директора чи все ж таки краще підписати додаткову угоду? Директор зазначений ще ж і в преамбулі договору. Хоча договір укладається не між директорами ж, а між суб"єктами господарювання. Як взагалі на це дивляться податківці?
Чи достатньо листа і наказу про зміну директора чи все ж таки краще підписати додаткову угоду? Директор зазначений ще ж і в преамбулі договору. Хоча договір укладається не між директорами ж, а між суб"єктами господарювання. Як взагалі на це дивляться податківці?
Питання закрите
1
Відповіді
Al KazlOFF
1 10:10, 11.07.2014
Додаткова угода не потрібна. Зміна особи, уповноваженої на підписання - не є зміною договору, більше того - на час підписання ця нова особа не була уповноваженою. Договір залишається чинним.
Лист з повідомленням на кшталт "доводимо до вашого відома, шо згідно з (.....) директором з (дата) є (ПІБ). Всі питання щодо виконання договору (реквізити) належить спрямовувати до нього".
Лист потрібен, бо у разі виникнення непорозуміннь інша сторона в суді може використовувати свої претензії на адресу попереднього керівника як доказ - "а ми не знали про зміну".
Щодо податківців - це не їхня справа. Вони та інш. дармоїди повідомлюються про зміну керівництва першими. Як і банковські структури.