СпамОрекламО...
- 10.03.20, 17:00
Останнім часом ми стикнулися із цілком новим вражаючим явищем, коли спамоботи піклуються про свій "контент": реагують на зауваження і відповідно до цього виправляють ляпи у своїх шедеврах високої словесності; видаляють, вже не вперше і навіть не вдруге (!), відповіді звичайних юзерів, де ті висловлюють все, що думають про них або іншим чином протестують проти цього їхнього паскудства у розділі питань. Як, наприклад, Виктор25 з усіма клонами
Мені раптом подумалося: то це ж саме та людина, яку так потребує цей розділ порталу. От би запросити цю істоту з нової генерації спамоботви у модератори розділу питань. Це ж яка стерильна чистота була б у стрічці!
Ну, і щоб питання не лишалося без "?", вкотре хотів би спитати в адміністрації сайту:
Мені раптом подумалося: то це ж саме та людина, яку так потребує цей розділ порталу. От би запросити цю істоту з нової генерації спамоботви у модератори розділу питань. Це ж яка стерильна чистота була б у стрічці!
Ну, і щоб питання не лишалося без "?", вкотре хотів би спитати в адміністрації сайту:
До яких пір?
Питання закрите
5
Повернутися до відповідей
Андрій1961
20:52, 10.03.2020
Згоден, з цими паскудами треба щось робити! А що? Нижче кожного "запитання" праворуч є такий "!", так ото по ньому треба клацати і у віконечку, що з'явилося, писати адмінам скаргу на спам! Адміни реагують, якщо таких скарг не менше трьох на одне запитання. Тож маємо всі разом такі скарги надсилати! Тоді може хоч трохи більше порядку буде!
Lulu
1 12:59, 11.03.2020
На моїй пам'яті вже мабуть з півдесятка таких спалахів ентузіазму викорінити це зло силами юзерів. Тому і питання моє у великій мірі риторичне. Хоч і тему деякої зміни стратегії протидії цьому злу теж хотілося б зачепити.
Щодо "!", то я теж колись повідомляв через цю форму адмінам, правда без узгодження з кимось, проте ці "питання" продовжували і далі висіти. Я тоді так пояснював це: у адміна нема формальних підстав вважати питання спамом, коли в ньому відсутній прямий лінк (синього кольору) на рекламований сайт. Отож, не думаю, що і зараз щось змінилося - навряд чи тут має вагу кількість скарг. Хоча це легко перевірити.
Серед іншого.
Стрічка питань має дві колонки: популярні (ліворуч) і поточна або вся стрічка (праворуч). Питання, дійшовши до низу поточної стрічки, зникає з поля зору.
Lulu
2 13:05, 11.03.2020 Відповідь на 1 от Lulu
Якщо до питання багато уваги юзерів (гадано, що тут впливає кількість переглядів, відповідей і +), то воно переходить у популярні питання і може висіти досить довго після зникнення в поточній стрічці. Тож не завадило б розрізняти питання реальних юзерів і підтримувати їх зеленими + аби вони займали вакансії популярної стрічки, не допускаючи туди спам. Гадаю, що досить ясно пояснив, що підтримку плюсами доцільно робити незалежно від наївності чи складності "реального" питання. Поки що бачу, що це роблю лише я.
Андрій1961
3 14:02, 11.03.2020 Відповідь на 2 от Lulu
Згоден! І дякую за ідею щодо підтримки "+"!