Цікаво, чи можна якось пощипати...
- 29.09.19, 14:28
...і одночасно змусити нормально працювати цю банду корупціонерів, здирників і садистів Укрзалізницю?
Цікаво, чи для діючих юристів не може становити певний інтерес щодо докладання зусиль з отриманням певної винагороди те, як їздять приміські електрички до (з) Києва? Чи не може цей ганебний стан справ допомогти сформулювати тему дипломної роботи студентам, що оволодівають юридичним фахом?
Хтось з юристів бачить можливість і перспективу яких-небудь колективних позовів проти Укрзалізниці з боку пасажирів приміських електричок на предмет ненадання чи неналежного надання наперед оплаченої послуги? Наприклад, десь по лінії законодавства про захист прав споживачів або ще якось? І, зрозуміло, із бажаним стягуванням з УЗ компенсації кожному підписанту позову і широкого розголосу у ЗМІ, мережі і тд.? Підшукати відповідний випадок, зібрати необхідні докази (із сучасними-то гаджетами та мережами) чи необхідну кількість сотень чи тисяч підписів, здається, не складе труднощів.
Питання закрите
2
Повернутися до відповідей
Flow*
14:09, 02.10.2019
https://znaj.ua/society/266691-lyuksova-pojizdka-vid-ukrzaliznici-peretvorila-nich-na-peklo-mayesh-loviti-vsyu-nich
Flow*
11 11:45, 28.10.2019 Відповідь на 9 от Lulu
Я знаю одного такого юриста приципового. Але він ще не проїхався в потягах ніде, очевидно...
Lulu
12 11:48, 28.10.2019 Відповідь на 11 от Flow*
Так, власні систематичні поїздки електричками останні рік-два були б чудовим додатковим стимулом ))
А я от не знаю людей цієї професії...
Lulu
13 12:32, 29.10.2019 Відповідь на 6 от Flow*
От і я :)
Паритет додержано.
Можна сказати, познайомилися ))
Flow*
14 12:34, 29.10.2019 Відповідь на 13 от Lulu
Ні, не познайомились :))) Там дуже багато підписантів ще є )))
Але головне результат.
Flow*
15 16:50, 02.11.2019 Відповідь на 12 от Lulu
навколо мене їх досить немало.:)
Lulu
16 10:21, 04.11.2019 Відповідь на 15 от Flow*
...ну, світ може бути і таким - демонструвати крайнощі і не знати середини...А тим часом, яскраво демонструється неміч методу петицій до президента. До речі, відчувається певна зміна якості перевезень. УЗ вже знає про петицію і робить все, щоб кількість підписів не росла. Вона має в розпорядженні ще 2 місяці з гаком.
Це і доводить, що краще реагувати не на загальний стан, а на кожну окрему поїздку. І звертатися у інстанції, які подіють з більшою оперативністю і будуть у змозі забезпечити результат на основі існуючого правового поля.