Цікаво, чи можна якось пощипати...
- 29.09.19, 14:28
...і одночасно змусити нормально працювати цю банду корупціонерів, здирників і садистів Укрзалізницю?
Цікаво, чи для діючих юристів не може становити певний інтерес щодо докладання зусиль з отриманням певної винагороди те, як їздять приміські електрички до (з) Києва? Чи не може цей ганебний стан справ допомогти сформулювати тему дипломної роботи студентам, що оволодівають юридичним фахом?
Хтось з юристів бачить можливість і перспективу яких-небудь колективних позовів проти Укрзалізниці з боку пасажирів приміських електричок на предмет ненадання чи неналежного надання наперед оплаченої послуги? Наприклад, десь по лінії законодавства про захист прав споживачів або ще якось? І, зрозуміло, із бажаним стягуванням з УЗ компенсації кожному підписанту позову і широкого розголосу у ЗМІ, мережі і тд.? Підшукати відповідний випадок, зібрати необхідні докази (із сучасними-то гаджетами та мережами) чи необхідну кількість сотень чи тисяч підписів, здається, не складе труднощів.
Питання закрите
2
Повернутися до відповідей
atttonikam
17:01, 29.09.2019
облегчаю Вам задачу по поиску виновного - виновен сам Зеленский
а вот теперь вопрос - кто смогёт по всей строгости ситуации спросить с Зеленского ???
да ещё и наказать его за преступную бездеятельность ???
...только Царь если-бы Царь был в полной Своей Легитимности...
...и дворяне-бы обратились к Главе своего Двора-Царю с жалобой...
а так ... пробуйте демократо-холопы тягаться с демократо-панством
Lulu
1 23:01, 29.09.2019
ех-ех ))
Така підказка свідчить, що електричка не є Вашим щоденним транспортом протягом багатох років.
Наскільки мені відомо, залізницею продовжує керувати рошенівський реформатор із золотими гудзиками на піджаку і з/п у 1 млн на місяць Кравцов. Вина Зеленського (якщо взагалі його можна згадувати у цьому контексті), що він ще не розігнав нечисту силу у цьому відомстві. Взагалі-то, УЗ завжди було державою у державі. І помічено, що на стан справ у виконанні нею своїх функцій впливає найбільше саме верховне начальство УЗ, а не те, яка партія при владі у країні.
Ну, а поки Ви не станете легітимним царем, то якийсь час ми будемо змушені дотримуватися сучасних правил гри. Звідси і інтерес, як би то потягатися демократо-холопам у суді з УЗ-демо-мафією.
atttonikam
2 23:07, 29.09.2019 Відповідь на 1 от Lulu
та ответ уже есть
хотят разделить УЗ на три части
где будет одна часть работать с пасажирами
другая с комерческ.грузоперевозками
и третья ...ещё там что-то....
царю ответили быстро...
Lulu
3 23:14, 29.09.2019 Відповідь на 2 от atttonikam
хай ділять хоч на 8 частин, мені цікаво, коли вони будуть дотримуватися свого власного розкладу, який вони склали, як їм (а не мені) вигідно, і нав'язали споживачам, а тепер не дотримуються і його
atttonikam
4 12:33, 30.09.2019 Відповідь на 3 от Lulu
боялись-бы то уважали-бы...
госчины только Ц-я боялись
и теперь боятся
больше чем сатаны
которого считают своим побратимом
Flow*
5 09:27, 02.10.2019
На жаль, не допоможу реально, але дуже підтримую, бо теж обурена безвідповідальністю УЗ.