Ви серйозно?
- 04.11.20, 13:59
Всі, хто ниє про "фсьопрапала!", "гдепочьта?!", "нємедлєнна вєрнітє фсьо взад!" - вам що, гарантували безперебійну роботу сервісу? Чи може ви платите великі гроші саппорту, щоб забезпечував цю саму роботу, яка повинна бути безперебійною? І що це за бізнесмен, який втрачає через неробочий, безплатний (sic!) поштовий сервіс контакти і переписку?
А ви чули, бізнесмени мамкіни, що можна мати - внєзапно! - декілька поштових скриньок і навіть налаштувати агрегатор, щоб збирав пошту з усіх скриньок і пересилав куди скажете?
А прочитати відгуки користувачів різних поштових сервісів, звісно, не можна, бо це треба вміти читати.
А може чули, що є така штука, як хмарові сервіси, де можна зберігати навіть фотки вашого успішного бізнесу, не кажучи про переписку або контакти з телефону?
А чи може знаєте, що винайшли такі собі мессенджери, типу вайбера або телеграму, де можна тримати декілька десятків тисяч контактів разом з перепискою?
Може ви ще й факсом користуєтесь і голубиною поштою - "німагу атправіть пісьмо, ібо заболєлі все голубі"?..
Питання закрите
3
Повернутися до відповідей
Lulu
09:22, 05.11.2020
Велика кількість ниючих свідчить про те, що працююча пошта краще аніж непрацююча. І це без розгляду всяких інших аспектів. Адже можна вести порівняння із іншими безкоштовними поштами, а тут i.uа навряд чи буде на висоті. Тож все гаразд. Зараз не совок, щоб всі мовчали. А на пошті нехай трохи чухаються, щоб привести все до ладу. Як роздивитися, всі ниючі виступають насправді за життя цієї пошти. І невідомо, чи було б краще для цієї пошти, якби вони не нили, а мовчки звалили на інші пошти, яких зараз як на собац блох...
Бес Понятия
1 20:12, 05.11.2020
...если вы не отзовётесь, мы напишем в спортлото...
Взагалі тут розділ про питання до аудиторії, а не до техпідтримки. Стрічка забита соплями-воплями, на які закономірно ніхто не дає відповіді - бо нікому читати. Це перше.
А друге - це про тих, хто "веде бізнес", "втрачає клієнтів" і тому подібна дурня. Я б декілька раз подумав, чи слід мати справу з "бізнесменом", який не може забезпечити собі надійний контакт з клієнтом.
Ниючим - до дупи, вони не вклали ні копійки у "життя пошти". Їм на безоплатній основі надавали сервіс, послуги, місце на харді... А потім це все навернулося. Саппорт повинен негайно її ремонтувати. З якого дива? Контракт підписували, неустойку обговорювали?
Lulu
2 23:07, 05.11.2020 Відповідь на 1 от Бес Понятия
1/ Ну, то ж закономірно, коли уявити весь процес. Люди всі невідомі. Вони раніше нічим крім пошти не користувалися, і поки вона справно працювала, їх було не видно. Як перестала, то вони зацікавилися: а що власне ще тут є... Бачать розділ питань - "о!, ану ж тут ще спитаю" )))
Причому багато приходять після безуспішного спілкування з підтримкою;
2/ так, ці претензії звучать наївно аж до святості, але водночас свідчать про народний рейтинг пошти, і довіру; особисто я допускаю, що відсотків 88 з того правда. Бізнесом же ж можна називати багато чого, а не тільки СКМ чи Рошен має право на цей титул.
До речі, а є чисто платні пошти? З усіх моїх, то платними є окремі віп-опції пошти, але не сама пошта. Відкрив зараз, що не знаю платних поштових сервісів ))
Бес Понятия
3 15:21, 06.11.2020 Відповідь на 2 от Lulu
1. Я більше про те, що коли плануєш якийсь "бізнес" - не так важливо, ти власник "Рошен", чи просто продаєш зв"язані тобою рукавички - ключове слово "плануєш". А це означає, що ти повинен брати до уваги усі риски, які можуть бути пов"язані з процесом, а саме - постійний контак з клієнтом. Наші "бізнесмени" цей пункт якось провтикали.
2. МММ свого часу теж мала гарний рейтинг, аж поки не здулась, забравши з собою кошти вкладників.
Платні поштові сервіси звісно існують: 1and1, fastmail, runbox... Там інший підхід до "безперебійності", немає реклами, відмінний захист від спаму, шифрування і секьюрність... Є, звичайно, і безплатні сервіси з таким функціоналом, але про безплатність я вже говорив...
Lulu
4 15:46, 06.11.2020 Відповідь на 3 от Бес Понятия
1/ Так, все слушно. Я більше про те, чим стрічка питань заповнена. Нормальні питання давно в дефіциті. Тут вибір невеликий: спамери чи обурені користувачі пошти )) Останнє якось ніби приємніше.
2/ Та певно поділили між втаємниченими людьми. Мавроді ж, здається, після того нікуди не подівся. Навіть пижився на другу піраміду...
Бес Понятия
5 16:41, 06.11.2020 Відповідь на 4 от Lulu
Це точно - краще вже обурені, але реальні користувачі, чим напівреальні боти-спамери :))) Ну, а про піраміду я згадав лише на предмет рейтинга - може бути високим, але зовсім не показовим. Ну, і якщо продовжувати про неї, то я розумію Мавроді - дурні ніколи не переводяться. Може хтось і по другому колу пішов "а раптом на цей раз пощастить!". Є люди, які не вчаться на помилках взагалі - і такиї щось забагато, як виявилось. :)