Захист прав споживача як захистити?
- 06.03.24, 12:31
Нафтогаз вимкнув підтримку сервісу 104.ua, натомість запустив власний. 1 числа показання більшості громадян України через новий сервіс не потрапили в облгази. Облгаз визначив це як не доставлено показання лічильника і напаяв борг. Тим часом ми сплатили за газ за переданим показанням та отримали цей борг. Облгаз дав офіційну відповідь через Укрпошту де зазначив про помилку Нафтогазу є номер нашої заяви. Нафтогаз промовчує. На табло висить цей борг. Вважаю порушенням прав споживача. Як поскаржитись на Нафтогаз? Я вимагаю витерти борг за газ який ми не брали бо сам відстежую передачу лічильника і своєчасну оплату, а тема стосується моєї мами.
Питання закрите
0
Повернутися до відповідей
Миледи 1
19:45, 17.03.2024
У меня была похожая ситуация. Не стоит переживать. Я уже давно с Нафтогазом...Ни разу не обманули-даже на 1 коп. Когда Нафтогаз получит Ваши показания счётчика в следующем месяце-долг автоматически спишется. Вы только проследите, что бы на этот раз показания счётчика дошли.
Миледи 1
11 17:20, 23.03.2024 Відповідь на 9 от Крилами віри
Добавлю, що я розумний споживач, тому Нгазу дуже важко нав'язати мені чужий борг. Там же не дурні працюють.
Крилами віри
12 13:14, 26.03.2024 Відповідь на 11 от Миледи 1
Йдеться про офіційну сторінку Нафтогаз, а не просто соц. мережа. Серйозні компанії змушені виставляти сторінки та поінформовувати про свої проекти, там же вони набирають обєктивний рейтинг. Тепер будете обачними. Все ж ДТЕК достойніший і піклування про абонента очевидна. До речі ми й досі не вирішили з газом не можуть аиправити і визнати помилку на суму 55.2 грн. Ніяк не викличуть контролера з актом на перевірку. Мама ж в селищному там місцеий підрозділ. У мене наприклад нема порученя а головне контактів до цього підрозділу