Захист прав споживача як захистити?
- 06.03.24, 12:31
Нафтогаз вимкнув підтримку сервісу 104.ua, натомість запустив власний. 1 числа показання більшості громадян України через новий сервіс не потрапили в облгази. Облгаз визначив це як не доставлено показання лічильника і напаяв борг. Тим часом ми сплатили за газ за переданим показанням та отримали цей борг. Облгаз дав офіційну відповідь через Укрпошту де зазначив про помилку Нафтогазу є номер нашої заяви. Нафтогаз промовчує. На табло висить цей борг. Вважаю порушенням прав споживача. Як поскаржитись на Нафтогаз? Я вимагаю витерти борг за газ який ми не брали бо сам відстежую передачу лічильника і своєчасну оплату, а тема стосується моєї мами.
Питання закрите
0
Відповіді
Миледи 1
1 19:45, 17.03.2024
У меня была похожая ситуация. Не стоит переживать. Я уже давно с Нафтогазом...Ни разу не обманули-даже на 1 коп. Когда Нафтогаз получит Ваши показания счётчика в следующем месяце-долг автоматически спишется. Вы только проследите, что бы на этот раз показания счётчика дошли.