Почему слетел Windows 7?
- 30.11.13, 20:53
Может это для кого-то и покажется "тупым" вопросом, но представьте. что еще вчера все было нормально, а сегодня утром загружаюсь , а мне пишет , что не может загрузить систему? А мне работать надо? Что не делала ничего не получается.
Питання закрите
0
Повернутися до відповідей
Крилами віри
22:02, 30.11.2013
Там якось краще повино писати, і вказати способи рішення. У Він7 є майстер відновлення системи якщо помилка при завантаженні. Однак помилки і їх рішення приходять з оновленням системи, і не ясно це глюк Віндовс чи дія програми яку Ви встановила, чи вінчестер завис чи блок живлення чи ОЗУ. Так багато причин. Якщо є вказівки самої системи то виконуйте їх якщо явно нічого на монітору немає то треба майстер для перевірки апаратної
federerroge
1 19:16, 01.12.2013
Я делала все, что Вы описали - и систему обновляла , и с точки восстановления обновляла, т.е. делала все, что система просила, после получила. что файлы сохранены, но загрузиться не может. Да, я год назад купила ноутбук с лицензионной системой.
Крилами віри
2 19:21, 01.12.2013 Відповідь на 1 от federerroge
З ліцензіонною системою треба не на цей форум а на форум Майкрософт, і за один день все вирішите
federerroge
3 19:31, 01.12.2013 Відповідь на 2 от Крилами віри
Я отправила сообщение на Майкрософт, но ничего не поменялось.
Крилами віри
4 19:33, 01.12.2013 Відповідь на 3 от federerroge
Як Ви відправила?
federerroge
5 20:54, 01.12.2013 Відповідь на 4 от Крилами віри
У меня был запрос об отправке сообщения в Майкрософт, или это просто фабула? Интернет был подключен.
Крилами віри
6 22:58, 01.12.2013 Відповідь на 5 от federerroge
Яка форма запиту?
Якщо форум то вони можуть змовчувати коли питання не ясно описано.
Якщо емаілом то треба брати адресу для підтримки України.
І найкраще у Вашому випадку подзвонити на гарячу лінію Майкрософт
Отже Ви так і не пояснили...
federerroge
7 23:06, 01.12.2013 Відповідь на 6 от Крилами віри
Извините, ноя ведь не все знаю, был вопрос - отправлять о повреждении в системе, я ответила, Да. а как на сомом деле отправлять я не знаю. Завтра понесу ноутбук на фирму, да еще, я в инете прочитала на форуме, что так бывает часто. т.к. Майкрософт тоже хочет "кушать" , не может он себе во вред поставлять продукцию без збоев, а то так поставишь и больше ты не нужен. Так ли нет, но для меня это обернулось очень грустно. Спасибо за поддержку.
Крилами віри
8 23:12, 01.12.2013 Відповідь на 7 от federerroge
Ні в магазині підтримають безкоштовно.
Якщо Ви понесете туди де купували то там точка підтримки системи категорії ОЕМ. Така підтримка безкоштовна.
Ще можна спробувати подзвонити в центр Майкрософт це теж безкоштовно.
Крилами віри
9 23:15, 01.12.2013 Відповідь на 7 от federerroge
Ні це не часто буває... у мене ОЕМ прожила без збоїв 5 років, і ще стоїть робоча.
Однак зараз у мене BOX таку систему переставити легко вдома