Чому на мою скриньку приходить лист,
- 17.09.18, 16:19
адресований НЕ МЕНІ?! Мабуть зайве казати, логін на цій моїй скринці звісно інший...
Це вже стало "доброю" традицією, коли приходять листи з незнайомим логіном у графі "Кому:" або взагалі з пусткою в цій графі, які мій сортувальник цілком справедливо визначає як спам. Але як таке взагалі можливо?
Як це усунути на цій пошті?
Як завдати шкоди у відповідь або взагалі припинити існування джерела спаму, якщо знаєш його скриньку чи сайт?
Це вже стало "доброю" традицією, коли приходять листи з незнайомим логіном у графі "Кому:" або взагалі з пусткою в цій графі, які мій сортувальник цілком справедливо визначає як спам. Але як таке взагалі можливо?
Як це усунути на цій пошті?
Як завдати шкоди у відповідь або взагалі припинити існування джерела спаму, якщо знаєш його скриньку чи сайт?
Питання закрите
3
Повернутися до відповідей
Бес Понятия
15:13, 19.09.2018
По трьом питанням:
1. В графах "Кому" і "Від кого" можуть бути вказані абсолютно рандомні дані - спамерський софт це дозволяє. Такі розсилки зазвичай - масові, зі зламаних серверів, ботнетів... Щоб, наприклад, подивитися звідки насправді прийшов лист, дивіться в "Ще" - "Показати оригінал". А там буде щось типу "Received: from web by web09.mi6.kiev.ua". От "from web" - відсутність зворотної адреси - це і є одна з ознак спаму. Спамоловки використовують більш складні алгоритми, ніж чорні/білі списки і т.п. (алгорим Байєса, приміром), тому сервер справедливо кладе цього листа вам в "Спам".
2. На цій пошті - ніяк.
3. Теж ніяк. Якщо, звісно, в вас є час, натхнення та знання сітьових технологій :)
Lulu
1 17:26, 19.09.2018
Оце ґрунтовно!!!
Ну, до вищого пілотажу МЕРЕЖ нам далеко... Але я тут у налаштуваннях сортувальника нагледів таку установку "Відсилати повідомлення про неіснуючу скриньку". От чи буде це маленьким смердючим кавалком лайна у скриньку спамера? Бо цей же ж лист у відповідь буде моїм спамом для спамера, і він муситиме його прибрати... Чи там працює автомат, якому все по барабану?
Lulu
2 17:28, 19.09.2018 Відповідь на 1 от Lulu
а шо як у мене з'явиться час і натхнення покидати у гівняну скриньку належного контенту у великих кількостях, це когось "там" змусить поморщити чоло? )))
Бес Понятия
3 01:13, 20.09.2018 Відповідь на 2 от Lulu
Про відсилати повідомлення про неіснуючу скриньку (я якось забув про такий варіант) - до речі - може бути корисним. Скоріш за все, процесс автоматизовано і такі, "неіснуючі" поштові адреси прибираються з бази, можливо, через деякий час. А от відправляти щось у відповідь не варто - зворотня адреса фіктивна на 99,99% :)
Lulu
4 10:58, 20.09.2018 Відповідь на 3 от Бес Понятия
ех ....... :-/