А ви сумніваєтеся в тому, що я написав вище ? Я обслуговую акумулятори до електрокар на підприємстві. Якщо ви зробите реакцію нейтралізації кислотного електроліту, тоді в АК посипеться активна маса пластин. Якщо не вірите, то попробуйте таке зробити :-)
З вами трудно спілкуватися. Ви просто не в темі. Я би міг вам розказати, але то займе багато писанини. Скажу одне, що в карах приміняються тільки кислотні АК, тому що, тільки кислотні АК можуть віддати максимальну потужність в навантаження за одиницю часу. Лужні АК приміняються тільки там, де потрібно живити менш потужну нагрузку. Якщо лужні АК поставити на електрокару, вони будуть дуже повільно наберати хід і повільно піднімати вантаж. Їх вистачить буквально на декілька десятків хвилин роботи. Лужні приміняють в більш поблажливих нагрузках, таких, як в АТС, в військових радіостанціях і в аварійному освітленні.
Благодарю Вас за дискуссию в моей теме.
Я думал, что в карах щелочные или гелевые аккумы.
Гелевые в промывку не годятся.
Промывка аккума содой осуществляется тогда, когда слит электролит и полость аккума промыта дист. водой.
После обработки раствором соды (до прекращения выделения СО2 ) аккум так же промывается дистилатом после чего заправляется электролитом и ставиться на импульсную зарядку.
Зто в теории, а на практике я не пробовал и по этой причине спрашиваю о результате того, кто так делал...
Особенно такая промывка должна восстановить крайнюю закороченную банку "плюса"...
Я поменял в машине две 75-ки на две 90-ки и эти 75-ки хочу паралельно добавить к бесперебойке на даче но перед этим обновить их "промывкой тем самым поднять их ёмкость...
З тих акумуляторів треба обережно злити електроліт, щоб осад не попав між пластини, тому що можливе коротке замикання, і тоді залити дистильовану воду. На цій дистильованій воді треба декілька днів, 3-4 дні, заряджати малим струмом 1- 2 ампери, щоб електроліт не кипів. Тільки таким чином можливо відновити ємність акумулятора. Після цього тренування зливаєте обережно дистильовану воду, яка стала слабким електролітом і заливаєте електроліт густиною 1,27 - 1,28. І ставите на зарядку струмом до 3 ампери. Якщо в акумуляторі ще не посипані пластини і сепаратори в порядку, то акумулятор майже повністю відновиться.
Повернутися до відповідей
Електронік
23:08, 10.11.2020
Якщо таке зробиш ,то будеш заводити свою тарахтілку корбою :-)
леттерер
1 10:20, 11.11.2020
Вам желательно понимать хим. процесс или знать процедуру промывки прежде, чем высказывать своё мнение. ..
Електронік
2 18:37, 11.11.2020 Відповідь на 1 от леттерер
А ви сумніваєтеся в тому, що я написав вище ? Я обслуговую акумулятори до електрокар на підприємстві. Якщо ви зробите реакцію нейтралізації кислотного електроліту, тоді в АК посипеться активна маса пластин. Якщо не вірите, то попробуйте таке зробити :-)
леттерер
3 23:17, 12.11.2020 Відповідь на 2 от Електронік
Электро кары ездят на щелочных или АГМ аккумах.
Они к ЭТООМУ процессу восстановления не имеют никакого отношения.
Електронік
4 02:51, 13.11.2020 Відповідь на 3 от леттерер
З вами трудно спілкуватися. Ви просто не в темі. Я би міг вам розказати, але то займе багато писанини. Скажу одне, що в карах приміняються тільки кислотні АК, тому що, тільки кислотні АК можуть віддати максимальну потужність в навантаження за одиницю часу. Лужні АК приміняються тільки там, де потрібно живити менш потужну нагрузку. Якщо лужні АК поставити на електрокару, вони будуть дуже повільно наберати хід і повільно піднімати вантаж. Їх вистачить буквально на декілька десятків хвилин роботи. Лужні приміняють в більш поблажливих нагрузках, таких, як в АТС, в військових радіостанціях і в аварійному освітленні.
леттерер
5 12:49, 13.11.2020 Відповідь на 4 от Електронік
Благодарю Вас за дискуссию в моей теме.
Я думал, что в карах щелочные или гелевые аккумы.
Гелевые в промывку не годятся.
Промывка аккума содой осуществляется тогда, когда слит электролит и полость аккума промыта дист. водой.
После обработки раствором соды (до прекращения выделения СО2 ) аккум так же промывается дистилатом после чего заправляется электролитом и ставиться на импульсную зарядку.
Зто в теории, а на практике я не пробовал и по этой причине спрашиваю о результате того, кто так делал...
Особенно такая промывка должна восстановить крайнюю закороченную банку "плюса"...
Я поменял в машине две 75-ки на две 90-ки и эти 75-ки хочу паралельно добавить к бесперебойке на даче но перед этим обновить их "промывкой тем самым поднять их ёмкость...
Електронік
6 18:25, 13.11.2020 Відповідь на 5 от леттерер
З тих акумуляторів треба обережно злити електроліт, щоб осад не попав між пластини, тому що можливе коротке замикання, і тоді залити дистильовану воду. На цій дистильованій воді треба декілька днів, 3-4 дні, заряджати малим струмом 1- 2 ампери, щоб електроліт не кипів. Тільки таким чином можливо відновити ємність акумулятора. Після цього тренування зливаєте обережно дистильовану воду, яка стала слабким електролітом і заливаєте електроліт густиною 1,27 - 1,28. І ставите на зарядку струмом до 3 ампери. Якщо в акумуляторі ще не посипані пластини і сепаратори в порядку, то акумулятор майже повністю відновиться.
леттерер
7 21:27, 13.11.2020 Відповідь на 6 от Електронік
Дельное замечание.
Благодарю Вас!