Смысл высшего образования?
- 20.08.14, 19:11
Завис этот вопрос в голове после очередных посиделок с новоприбывшим человеком.
Девушка устраивается на работу, имея диплом о высшем образовании. Училась на стационаре. В моем понимании человеку пять лет что-то, возможно, пытались впихнуть в голову. Упустим спец.предметы. В моем понимании, как минимум, человек должен уметь быстро ориентироваться в ситуации, уметь логически мыслить, знать элементарную математику. На деле, после буквально короткой беседы, я понимаю, что человек не может сложить сумму заказа, а ведь это не сложные математические формулы. По сути это простые задачи для второго класса, где надо включить логику и максимум знать таблицу умножения.
За что платились деньги? Почему человек на столько пустой? Для чего человек потратил пять лет своей жизни? Самое страшное, что такое я вижу не впервые.
Что с этим человеком делать дальше? Пока вопрос открыт.
Питання закрите
8
Повернутися до відповідей
gatyla
23:12, 20.08.2014
Скажемо так, розумній людині вишка плюс, ідіоту (ідіотці) непотрібний довісок. Мізки то цій дурепі свої не вставиш. І вчитися за неї викладач не буде. А знання, навіть якщо і вона сумлінно ходила на пари, без вміння інтерпретації та опрацювання - пусті і непрактичні.
Lilend
1 18:25, 21.08.2014
На вид очень хорошая девушка, но на практике ноль, даже я бы сказала с минусом. Говорит, что в институте математика была лишь на первом курсе (?), потом компьютерная графика, дизайн и прочая муть. Сегодня решила ее напрячь по просчетам. Убила меня наповал, когда площадь посчитала, как периметр.
Не укладывается в моей голове, как такое могли выпустить?
gatyla
2 21:29, 21.08.2014 Відповідь на 1 от Lilend
Знання приходять з досвідом. Тут головне щоб Ви для себе визначили, чи можна з неї щось зліпити. Що буде Вам це варто. І чи "овчина обробки варта". Може легше найти вже не сирий персонал?
Lilend
3 21:40, 21.08.2014 Відповідь на 2 от gatyla
ото ж та сама думка й засіла в голові, чи варта вона тих зусиль?
Розумію, що допомогти треба, мені також в свій час допомагали, ганяли як сидорову козу. А тут ще повністю не зрозуміла, але те що побачила вже наводить на мене жах. Не вкладається в голові, що людина з вищою освітою.
gatyla
4 22:05, 21.08.2014 Відповідь на 3 от Lilend
Жалість - це не найкращий стимул і для Вас і для неї. Не кажучи вже про роботу.
Якщо людина здатна вчитися - це одне. І тут вишка, навіть фіктивна як у неї стане плюсом. Якісь не якісь, а знання, і головне алгоритм їх засвоєння і інтерпретації їй вклали. Хоч на підсвідомому рівні.
Але якщо людина не бажає вчитися, хоче просто пристроїтися, перекладати папери, то чи потрібна вона Вам? Я наскільки знаю навіть рідних не дуже охоче влаштовують, якщо вони стають тягарем. З іншого боку знає комп'ютерну графіку, дизайн. Це не зовсім "муть". Але за умови що установі потрібно. І хотілося би її рівень побачити. Знає як включати Фотошоп? ))) А дизайн на рівні - я так "бачу". Викладаючи політологію, у мене були деяке спілкування з дизайнерами.
gatyla
5 22:07, 21.08.2014 Відповідь на 3 от Lilend
Прийшлося їм пояснити що "бачу" без знань нічого не варте. Квадрат Малевіча цінний тільки в першому екземплярі. Другий - це лише графічне зображення квадрату з цінністю матеріалу на якому він зображений. Так що якщо на рівні "я так бачу" то теж її цінність нульова.