1) як уже було сказано, вони вважають, що це їм не потрібно.
2) їх силують, а все що нав/язується діти сприймають негативно (наскільки вони розумніші дорослих!), а можна б навчати в ігровій формі наприклад.
3) вчителі, мало насправді, вчителів котрі б і добре володіли предметом і могли б знайти потрібний підхід (частіше щось одне)
4) батьки, закинули дитину в школу і все, свою освітницько-виховну функцію вважають виконаною. (а могли б допомогати вивчати важкосприймаємі предмети хочаб в початкових класах, але часу як завжди не має)
Гість
118:46, 12.01.2011
+100 % Детей заставляют учить то,что им точно никогда не пригодиться...да разве это учение ???
Повернутися до відповідей
Гість
15:55, 12.01.2011
1) як уже було сказано, вони вважають, що це їм не потрібно.
2) їх силують, а все що нав/язується діти сприймають негативно (наскільки вони розумніші дорослих!), а можна б навчати в ігровій формі наприклад.
3) вчителі, мало насправді, вчителів котрі б і добре володіли предметом і могли б знайти потрібний підхід (частіше щось одне)
4) батьки, закинули дитину в школу і все, свою освітницько-виховну функцію вважають виконаною. (а могли б допомогати вивчати важкосприймаємі предмети хочаб в початкових класах, але часу як завжди не має)
Гість
1 18:46, 12.01.2011
+100 % Детей заставляют учить то,что им точно никогда не пригодиться...да разве это учение ???