на ринку, як на війні:-)
є стратегія, є тактика.
погана стратегія може завалити всю роботу.
про стратегію брендингу багато написано.
подивись ще тут. більш-менш коротко і по суті.
http://www.management.com.ua/marketing/mark148.html
від себе скажу, що вибір стратегії брендингу надзвичайно важливий. тут не можна помилятись, бо якщо "машина" вже запущена, то є 2 варіанти розвитку подій: "або пан, або пропав".
Повернутися до відповідей
mi1a
11:40, 19.05.2011
на ринку, як на війні:-)
є стратегія, є тактика.
погана стратегія може завалити всю роботу.
про стратегію брендингу багато написано.
подивись ще тут. більш-менш коротко і по суті.
http://www.management.com.ua/marketing/mark148.html
від себе скажу, що вибір стратегії брендингу надзвичайно важливий. тут не можна помилятись, бо якщо "машина" вже запущена, то є 2 варіанти розвитку подій: "або пан, або пропав".
Independence
1 18:06, 19.05.2011
Нажаль це поняття значно ширше. Брендінг - це один з елементів стратегії брендінгу, одна із тактик, сам брендінг ділиться ще на окремі поняття.
Нажаль в Інтернеті відповіді на це питання нема, тому і запитую.