Що за білі лінії які утвоюються після літаків?
- 29.12.10, 01:14
Краща відповідь:
Головні продукти згорання палива вуглеводня - вуглекислота і водяна пара. Конденсаційний слід від літака є коротким хмарним шлейфом, сконденсованим в основному з атмосферної вологи, а також у меншій мірі з вологи, що міститься у вихлопах двигунів літака. У верхніх шарах атмосфери відсутні пилові частки, і навіть досягши температури нижче за точку роси, атмосферна волога залишається в газоподібному стані, тобто прозорою і нерозсіюючою світло. Проліт літака у верхніх шарах атмосфери викликає появу величезної кількості центрів конденсації, в ролі яких виступають частки, викинуті з камер згорання двигунів, на яких відбувається миттєва конденсація пари і осідання вологи з навколишнього повітря у вигляді крапель і кристалів льоду. Ці маленькі водні крапельки і крижані кристали і формують слід.
Питання закрите
Відповіді
Гість
1 01:22, 29.12.2010
Не більше ніж туман що по землі стелиться. )
Гість
2 02:03, 29.12.2010
Ты когда-нибудь выдыхал воздух на морозе. Там в небе, тоже самое. Чем горячее, тем дольше остывает и длиннее шлейф выхлопов образуется. Плюс состав атмосферы на данный момент пролёта. ( влажность, газы ).
Гість
3 09:09, 29.12.2010
Ці лінії утворюються від палива .Чим вони більш помітні тим нижча якість пального.
Може і не так ,колись десь таке чула .
alexandershag
4 10:05, 29.12.2010
Вообще-то самолеты сжигают много кислорода. Это нехорошо. Надо ездить на лошадях – их экскременты удобряют землю, и там, где они прошли – растет хороший урожай. Бог это увидел и сказал – Это хорошо.
alexandershag
5 10:13, 29.12.2010
Исправление ошибок:
1) Не більше ніж туман що по землі стелиться. – должно быть: Не більше ніж туман, що по землі стелиться.
2) Ты когда-нибудь выдыхал воздух на морозе. Там в небе, тоже самое. Чем горячее, тем дольше остывает и длиннее шлейф выхлопов образуется. Плюс состав атмосферы на данный момент пролёта. ( влажность, газы ). – должно быть: Ты когда-нибудь выдыхал воздух на морозе? Там, в небе, то же самое. Чем горячее, тем дольше остывает, и длиннее шлейф выхлопов образуется. Плюс состав атмосферы на данный момент пролёта. (влажность, газы ).
3) Ці лінії утворюються від палива. Чим вони більш помітні, тим нижча якість пального.
Може і не так - колись десь таке чула .
Koshach
6 10:38, 29.12.2010
Головні продукти згорання палива вуглеводня - вуглекислота і водяна пара. Конденсаційний слід від літака є коротким хмарним шлейфом, сконденсованим в основному з атмосферної вологи, а також у меншій мірі з вологи, що міститься у вихлопах двигунів літака. У верхніх шарах атмосфери відсутні пилові частки, і навіть досягши температури нижче за точку роси, атмосферна волога залишається в газоподібному стані, тобто прозорою і нерозсіюючою світло. Проліт літака у верхніх шарах атмосфери викликає появу величезної кількості центрів конденсації, в ролі яких виступають частки, викинуті з камер згорання двигунів, на яких відбувається миттєва конденсація пари і осідання вологи з навколишнього повітря у вигляді крапель і кристалів льоду. Ці маленькі водні крапельки і крижані кристали і формують слід.
mrFiirst
7 22:37, 30.12.2010
Сырой соломой заправляют самолёты, вот и коптит.
custom
8 16:31, 05.01.2011
http://www.google.com.ua/search?client=opera&rls=ru&q=%D0%B8%D0%BD%D0%B2%D0%B5%D1%80%D1%81%D0%B8%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D1%8B%D 0%B9+%D1%81%D0%BB%D0%B5%D0%B4&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8&channel=suggest