Здравствуйте!!!!. Спасибо Вам за ответ о "розе" ветров. Меня зовут Александр Зорин. Это я писал и пишу с компьютера моей тёти и она не в курсе. Я ученик 11 класса и пишу работу в МАНе по векторным полям. Мне сказали, что поскольку тема сложная для школы , мне нужно на основе векторных полей рассмотреть очень жизненный и наглядный пример. Я хотел рассмотреть потерю воды в кране, если он прокапывает. Проводил опыты , вычислял скорость капли и застрял. Может мне вычислить объём капли. Короче, мне, школьнику средней школы таки трудновато самому. Спасибо, если поможете. Очень мало времени у меня
І тобі доброго дня!
Давай почнемо з того, що векторні поля і дифрівняння тісно повязані. Тобто, грубо кажучи, коли ти опишеш певний процес через дифрівняння, далі розвяжеш це дифрівняння, то, в загальному випадку, отримаєш векторне поле.
Наступне: в МАНі за тобою закріплений керівник теми, як правило викладач ВНЗу, якому твоя тема близька. Його обовязок працювати з тобою над темою, підказувати, підштовхувати і т.п.
Зрештою, йому за це МАН гроші платить.
Ще наступніше: мені незрозуміла постановка задачі ... Що, конкретно, слід зробити? Зобразити поле графічно? Через емулятор? Описати сам процес? Процес витікання води з крана описаний давним-давно. Подивись у фізиці розділ "Гідравліка". Об"єм каплі - з таблиць, оскільки він теж визначений для різних вод. Постав собі дистилят ...
Объясняю. Моя работа называлась "Вектор розы ветров" Я с помощью розы ветров и векторов скоростей ветров ( строил годографы) хоте посмотреть, правильно ли построен наш посёлок относительно промышленной зоны. Мне сказал мой куратор, что тема слаба, что в ней ничего нет математического и предложил рассмотреть ещё какую-то задачу, связанную с векторным полем или идти в географы. Меня это обидело. Мне эта тема очень интересна. Я её сам выбрал. Мой школьный учитель тоже думает над этим, пытается помочь.. Но тема Вузовская и выучить мне и разобраться - времени мало. Учу книгу Бахарева А. П. Т"еория поля для школьников". Но там многое мне не понятно. Вот и застрял.
Спасибо за Ваш ответ
Дуже прикро, але задачу в такому виді, як ти описав, справді неможливо віднести до математичних ... Тобі досить вибрати дані метеослужби за декілька років і на їх основі побудувати діаграму переважаючих вітрів. Можна за напрямом, за швидкістю ...
Годографи, тобою побудовані, - застиглі в часі, нединамічні. Інша справа, якби на основі них можна було б передбачити, що в такий-то день в такому-то місці вашого селища вітер дутиме під таким кутом з такою швидкістю. Це був би розвязок рівняння і векторне поле, змінне в часі.
Прочитай ще раз уважно означення векторного поля; в кожній точці простору і в ДОВІЛЬНИЙ МОМЕНТ часу задано вектор. Інакше немає змісту - живемо у просторі і часі.
Думаю, ти дещо переоцінив свої можливості, але то не страшно - на помилках вчаться. Я в шкільні роки
планував зробити брудну атомну бомбу, правда до сьогодні не можу згадати - навіщо?
Ще одне: "Вектор рози вітрів" - вдумайся в назву. Здається це щось із серії "масло масляне ".
І насамкінець, коли ти вирішив серйозно зайнятися саме теорією полів, підніми журнали КВАНТ, гадаю,
там можна знайти нову тему.
УСПІХІВ!
Пиши, коли щось буде цікавити. Необовязково з тітчиного компа (((((-:
у нас в посёлке интернет очень дорогой. Далековато от цивилизации. Мои родители не могут провести его за те деньги, которые они хотят. А у тёти я "отрываюсь"
Спасибо Вам за помощь. Я думал, что таких людей уже нет
Повернутися до відповідей
MajsterOR
01:23, 20.12.2013
Звичайно, можна навіть еквіпотенціальні поверхні будувати (при бажанні).
NickoLy
1 11:06, 21.12.2013
Здравствуйте!!!!. Спасибо Вам за ответ о "розе" ветров. Меня зовут Александр Зорин. Это я писал и пишу с компьютера моей тёти и она не в курсе. Я ученик 11 класса и пишу работу в МАНе по векторным полям. Мне сказали, что поскольку тема сложная для школы , мне нужно на основе векторных полей рассмотреть очень жизненный и наглядный пример. Я хотел рассмотреть потерю воды в кране, если он прокапывает. Проводил опыты , вычислял скорость капли и застрял. Может мне вычислить объём капли. Короче, мне, школьнику средней школы таки трудновато самому. Спасибо, если поможете. Очень мало времени у меня
MajsterOR
2 12:01, 21.12.2013 Відповідь на 1 от NickoLy
І тобі доброго дня!
Давай почнемо з того, що векторні поля і дифрівняння тісно повязані. Тобто, грубо кажучи, коли ти опишеш певний процес через дифрівняння, далі розвяжеш це дифрівняння, то, в загальному випадку, отримаєш векторне поле.
Наступне: в МАНі за тобою закріплений керівник теми, як правило викладач ВНЗу, якому твоя тема близька. Його обовязок працювати з тобою над темою, підказувати, підштовхувати і т.п.
Зрештою, йому за це МАН гроші платить.
Ще наступніше: мені незрозуміла постановка задачі ... Що, конкретно, слід зробити? Зобразити поле графічно? Через емулятор? Описати сам процес? Процес витікання води з крана описаний давним-давно. Подивись у фізиці розділ "Гідравліка". Об"єм каплі - з таблиць, оскільки він теж визначений для різних вод. Постав собі дистилят ...
NickoLy
3 19:15, 21.12.2013 Відповідь на 2 от MajsterOR
Объясняю. Моя работа называлась "Вектор розы ветров" Я с помощью розы ветров и векторов скоростей ветров ( строил годографы) хоте посмотреть, правильно ли построен наш посёлок относительно промышленной зоны. Мне сказал мой куратор, что тема слаба, что в ней ничего нет математического и предложил рассмотреть ещё какую-то задачу, связанную с векторным полем или идти в географы. Меня это обидело. Мне эта тема очень интересна. Я её сам выбрал. Мой школьный учитель тоже думает над этим, пытается помочь.. Но тема Вузовская и выучить мне и разобраться - времени мало. Учу книгу Бахарева А. П. Т"еория поля для школьников". Но там многое мне не понятно. Вот и застрял.
Спасибо за Ваш ответ
MajsterOR
4 23:03, 21.12.2013 Відповідь на 3 от NickoLy
Дуже прикро, але задачу в такому виді, як ти описав, справді неможливо віднести до математичних ... Тобі досить вибрати дані метеослужби за декілька років і на їх основі побудувати діаграму переважаючих вітрів. Можна за напрямом, за швидкістю ...
Годографи, тобою побудовані, - застиглі в часі, нединамічні. Інша справа, якби на основі них можна було б передбачити, що в такий-то день в такому-то місці вашого селища вітер дутиме під таким кутом з такою швидкістю. Це був би розвязок рівняння і векторне поле, змінне в часі.
Прочитай ще раз уважно означення векторного поля; в кожній точці простору і в ДОВІЛЬНИЙ МОМЕНТ часу задано вектор. Інакше немає змісту - живемо у просторі і часі.
Думаю, ти дещо переоцінив свої можливості, але то не страшно - на помилках вчаться. Я в шкільні роки
MajsterOR
5 23:15, 21.12.2013 Відповідь на 4 от MajsterOR
планував зробити брудну атомну бомбу, правда до сьогодні не можу згадати - навіщо?
Ще одне: "Вектор рози вітрів" - вдумайся в назву. Здається це щось із серії "масло масляне ".
І насамкінець, коли ти вирішив серйозно зайнятися саме теорією полів, підніми журнали КВАНТ, гадаю,
там можна знайти нову тему.
УСПІХІВ!
Пиши, коли щось буде цікавити. Необовязково з тітчиного компа (((((-:
NickoLy
6 10:46, 22.12.2013 Відповідь на 5 от MajsterOR
у нас в посёлке интернет очень дорогой. Далековато от цивилизации. Мои родители не могут провести его за те деньги, которые они хотят. А у тёти я "отрываюсь"
Спасибо Вам за помощь. Я думал, что таких людей уже нет