Ми вже давно школу закінчили і чортзна-коли читали ці всі параграфи з підручника. Ви найближчий за часом до їхнього прочитання, тож доведеться згадувати самому =)
Та тут скоріше за все ситуація типу "не знав, не знав і забув"... Ця "еволюція" триває вже давно.. Ще багато років тому зустрічав і студентів таких, які навіть не пробували щось прочитати вдома, хоча б конспект (правда, не факт, що вони його писали, а якщо і писали, то "через два в третє" і так, ніби попередньо "вуха використовували не за прямим призначенням", а мозок взагалі був "на автопілоті"). А потім ще розкривають мордяку і кажуть, щось типу того, що це я придурок, який не міг пояснити, або: "для чого воно нам потрібно?" (так ніби то я сам складав перелік необхідних предметів для їхнього спеціальності і програму).
Та я сам, "слава богу", забув мінімум 90% тих "безцінних знань", оскільки на практиці застосовувати їх майже неможливо. Ну хіба що як в "древній легенді про математичний аналіз", згідно з якою один учень старанно вчився 7 років в великого майстра як вбивати драконів, але потім пішов в ліс і не знайшов жодного дракона. Повернувшись до вчителя запитав: "для чого я вчився?", "чим мені тепер займатися?". На що вчитель відповів: "Іди і вчи інших вбивати драконів!"
Воно дійсно так приблизно, але з кожним поколінням все більші моральні виродки, які думають, що все можна купити, "моляться на гроші" і просто дозволяють собі занадто багато, навіть тихо посидіти на парі не кожен здатний.
ПС:
про "для чого я вчився?". Ви чули історію про Джона Неша. наприклад? Він був математиком і будував моделі, які в реальному світі не мають застосування, прораховував нікому непотрібні формули. Просто цифри нікому не треба, хай воно й правильно. Згодом вже рівновагу Неша оцінили. Окрім математичного аналізу й економіки його удосконалену теорію ігор почали застосовувати щодо менеджменту та, навіть, еволюційної біології.
А чи мало інших прикладів можна знайти? А скільки грошей вкладають в винайдення якихось теорій?
Не загадуйте наперед що треба, а що - ні. =)
Інше питання - кому треба? Можливо не кожному треба бути мистецтвознавцем чи крутим експертом? Може хтось має водити автобуси. ремонтувати крани, прибирати, сидіти за касою? =)
Я не казав, що воно взагалі не потрібне "для системи", але в житті окремо взятого "простого смертного" найчастіше навіть формула коренів квадратного рівняння не знадобиться.
І я давно казав, що вчити треба тільки тих, хто сам хоче вчитися. А інші, нехай хоч після 9-го класу їдуть на заробітки і не псують нікому нерви.
Звичайно, що є і зараз одиничні винятки, генії, таланти.. Але група сприймається як "однорідна маса" і досить навіть "ложки гімна" щоб зіпсувати "бочку меду". А якщо там співвідношення 1:1, та ще й все ретельно перемішане, то це вже зовсім не "харчовий продукт".
Так, виховання, наявність якоїсь стійкої системи моральних норм була б значно важливіша навіть за вміння читати. Але проблема в тому, що виховує в основному "середовище", "стадо". Ні батьки, ні, тим більше, вчителі чи викладачі не є авторитетами і фактично не мають ніяких засобів впливу. Зі школи не виженуть — їм пофіг. Та і в університеті на практиці виходить щось типу: замахай себе сам перездачами, а потім всеодно подаруй залік, тому і сприймаєшся, як клоун, що прийшов їх розважати, бо вони краще знають, що їм потрібно і що їх ніхто не вижене..
Повернутися до відповідей
Bimep
19:51, 11.04.2020
Ми вже давно школу закінчили і чортзна-коли читали ці всі параграфи з підручника. Ви найближчий за часом до їхнього прочитання, тож доведеться згадувати самому =)
Fatuus
1 10:53, 12.04.2020
Та тут скоріше за все ситуація типу "не знав, не знав і забув"... Ця "еволюція" триває вже давно.. Ще багато років тому зустрічав і студентів таких, які навіть не пробували щось прочитати вдома, хоча б конспект (правда, не факт, що вони його писали, а якщо і писали, то "через два в третє" і так, ніби попередньо "вуха використовували не за прямим призначенням", а мозок взагалі був "на автопілоті"). А потім ще розкривають мордяку і кажуть, щось типу того, що це я придурок, який не міг пояснити, або: "для чого воно нам потрібно?" (так ніби то я сам складав перелік необхідних предметів для їхнього спеціальності і програму).
Bimep
2 11:02, 12.04.2020 Відповідь на 1 от Fatuus
та ніби нормально всі конспекти вела, але речі, які чула давно і якими не користуюсь дійсно забуваються.
Fatuus
3 11:19, 12.04.2020 Відповідь на 2 от Bimep
Та я сам, "слава богу", забув мінімум 90% тих "безцінних знань", оскільки на практиці застосовувати їх майже неможливо. Ну хіба що як в "древній легенді про математичний аналіз", згідно з якою один учень старанно вчився 7 років в великого майстра як вбивати драконів, але потім пішов в ліс і не знайшов жодного дракона. Повернувшись до вчителя запитав: "для чого я вчився?", "чим мені тепер займатися?". На що вчитель відповів: "Іди і вчи інших вбивати драконів!"
Воно дійсно так приблизно, але з кожним поколінням все більші моральні виродки, які думають, що все можна купити, "моляться на гроші" і просто дозволяють собі занадто багато, навіть тихо посидіти на парі не кожен здатний.
Bimep
4 11:50, 12.04.2020 Відповідь на 3 от Fatuus
То вже питання виховання, а не знань. =)
ПС:
про "для чого я вчився?". Ви чули історію про Джона Неша. наприклад? Він був математиком і будував моделі, які в реальному світі не мають застосування, прораховував нікому непотрібні формули. Просто цифри нікому не треба, хай воно й правильно. Згодом вже рівновагу Неша оцінили. Окрім математичного аналізу й економіки його удосконалену теорію ігор почали застосовувати щодо менеджменту та, навіть, еволюційної біології.
А чи мало інших прикладів можна знайти? А скільки грошей вкладають в винайдення якихось теорій?
Не загадуйте наперед що треба, а що - ні. =)
Інше питання - кому треба? Можливо не кожному треба бути мистецтвознавцем чи крутим експертом? Може хтось має водити автобуси. ремонтувати крани, прибирати, сидіти за касою? =)
Fatuus
5 12:01, 12.04.2020 Відповідь на 4 от Bimep
Я не казав, що воно взагалі не потрібне "для системи", але в житті окремо взятого "простого смертного" найчастіше навіть формула коренів квадратного рівняння не знадобиться.
І я давно казав, що вчити треба тільки тих, хто сам хоче вчитися. А інші, нехай хоч після 9-го класу їдуть на заробітки і не псують нікому нерви.
Звичайно, що є і зараз одиничні винятки, генії, таланти.. Але група сприймається як "однорідна маса" і досить навіть "ложки гімна" щоб зіпсувати "бочку меду". А якщо там співвідношення 1:1, та ще й все ретельно перемішане, то це вже зовсім не "харчовий продукт".
Bimep
6 12:05, 12.04.2020 Відповідь на 5 от Fatuus
Вибачте, я зрозуміла, наче не всі знання потрібні в принципі.
А так багатьом по життю достатньо буде просто виховання.
Fatuus
7 12:13, 12.04.2020 Відповідь на 6 от Bimep
Так, виховання, наявність якоїсь стійкої системи моральних норм була б значно важливіша навіть за вміння читати. Але проблема в тому, що виховує в основному "середовище", "стадо". Ні батьки, ні, тим більше, вчителі чи викладачі не є авторитетами і фактично не мають ніяких засобів впливу. Зі школи не виженуть — їм пофіг. Та і в університеті на практиці виходить щось типу: замахай себе сам перездачами, а потім всеодно подаруй залік, тому і сприймаєшся, як клоун, що прийшов їх розважати, бо вони краще знають, що їм потрібно і що їх ніхто не вижене..