Постреклама...

Який ідіот від рекламного бізнесу підказав гуглу (котрий відслідковує мою активність по інтернет-крамницях) таку рекламну стратегію? Варто тільки зацікавитися якимсь товаром на якомусь сайті, як САМЕ ЦЕЙ товар і САМЕ НА ЦЬОМУ (!!!) сайті мені мелькає перед очима у стійкій проти всіх блокувальників рекламі. У безсмертній гугловській  рекламі по всьому монітору. І так буває тижні або місяці. Аж поки гугл не відслідкує якусь зміну у моїх зацікавленнях, або яскраво виражене нове зацікавлення. Ну, можна було б зрозуміти, якби гугл показував мені непомічені місця, де цей, або кращий товар продається дешевше, або ближче. Але ж, ну для чого саме цей сайт, де я і без вас побував, барани!!?vkaske
9 з 10 товарів я знаходжу БЕЗ гугла. Для цього достатньо ресурсів, подібних до hotline, ek. Все, що мене цікавить стосовно товару, буває корисним і досконально вивченим протягом дуже обмежених періодів часу. А зразу після того, можливо, і забутим. А можливо, придбаним. А можливо, придбано, подаровано і забуто. От і питання: для чого оце пізньовсранське рекламовиверження!!? І як з цим боротися?

Питання закрите

2